Klachtenprocedure
Klachtenfunctionaris
In principe kan iedereen waar de stichting VPTZ mee samenwerkt een klacht indienen. Zie klachtenprocedure. Het kan gaan om klachten binnen de eigen organisatie (bijv. van coördinatoren of vrijwilligers) of van buiten de eigen organisatie (bijv. cliënten, naasten of zorgverleners). Bij VPTZ Nijmegen is de klachtenfunctionaris Sieneke Roelfsema, tel.nr 06-13606859.
Klachtenprocedure
Stichting VPTZ Thuis Waken Rijk van Nijmegen (verder de stichting VPTZ) zet zich met hart en ziel in om het mogelijk te maken dat mensen thuis kunnen sterven. Desondanks gaan zaken soms niet zoals het zou moeten of zoals je zou willen. In dat geval is het dan ook het beste om dit in alle openheid met de juiste betrokkenen te bespreken. Het kan gebeuren dat dit niet tot een bevredigende oplossing leidt. In dat geval bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Download hier de volledige klachtenprocedure met een meldingsformulier.