vptz thuis waken logo

vptz tekst er zijn rood

vptz tekst er zijn mobiel rood

Ons werk
Vrijwilligers
Onze verhalen
Hulp aanvragen

Klachtenprocedure

Klachtenfunctionaris
In principe kan iedereen waar de stichting VPTZ mee samenwerkt een klacht indienen. Zie klachtenprocedure. Het kan gaan om klachten binnen de eigen organisatie (bijv. van coördinatoren of vrijwilligers) of van buiten de eigen organisatie (bijv. cliënten, naasten of zorgverleners). Bij VPTZ Nijmegen is de klachtenfunctionaris Sieneke Roelfsema, tel.nr 06-13606859.

Klachtenprocedure
Stichting VPTZ Thuis Waken Rijk van Nijmegen (verder de stichting VPTZ) zet zich met hart en ziel in om het mogelijk te maken dat mensen thuis kunnen sterven. Desondanks gaan zaken soms niet zoals het zou moeten of zoals je zou willen. In dat geval is het dan ook het beste om dit in alle openheid met de juiste betrokkenen te bespreken. Het kan gebeuren dat dit niet tot een bevredigende oplossing leidt. In dat geval bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Download hier de volledige klachtenprocedure met een meldingsformulier.

Ons werk
Vrijwilligers
Onze verhalen
Hulp aanvragen

Graag contact...

Onjuiste invoer, probeer opnieuw svp.
Onjuiste invoer, probeer opnieuw svp.
Onjuiste invoer, probeer opnieuw svp.
Invalid Input

Wat doet de VPTZ?

animatie VPTZ Nederland

Veel terminale patiënten geven aan thuis te willen sterven. In hun eigen, vertrouwde omgeving en omringd door mensen van wie ze houden. Vaak neemt de levenspartner, een familielid, vriend(in) of goede buur als vanzelfsprekend een deel van de verzorging op zich. Deze verzorging door een naaste noemt men mantelzorg.

Lees verder